12 rzeczy, które robimy dobrze

  1. Wykłady motywacyjne i edukacyjne – gdy chcecie poznać ideę prostej komunikacji, posłuchać o przykładach dobrych tekstów z całego świata czy poznać główne zasady pisania. Z ikrą lub ogniem.
  2. Badania profilu komunikacyjnego instytucji – gdy chcecie z lotu ptaka obejrzeć komunikację swojej firmy czy urzędu i poznać swoje słabe i mocne strony.
  3. Audyty tekstów – gdy przygotowaliście nowe teksty lub planujecie zmienić stare. Możemy je dla Was ocenić lub podpowiedzieć kierunki zmian.
  4. Tłumaczenie tekstów – gdy coś Wam mówi, że Wasze teksty nie są proste, szczere lub precyzyjne. Przepiszemy je tak, by każdy czytał je szybko i więcej pamiętał.
  5. Certyfikacja – jeśli chcecie oficjalnie potwierdzić, że Wasze teksty spełniają standardy prostej polszczyzny.
  6. Szkolenia – z zasad pisania, tradycyjne: z kartką i czymś do pisania w ręku.
  7. Warsztaty – jeśli macie konkretne teksty do zmiany; koniecznie z komputerami, przy których pracujemy indywidualnie.
  8. E-learning – ale nie taki do przewijania slajdów. Prawdziwy, czyli interaktywne ćwiczenia i zadania na Waszych tekstach.
  9. Tworzenie lub analiza strategii komunikacji marki i standardów obsługi – kiedy brakuje Wam spójnego głosu i charakternego języka.
  10. Badania języka mówionego – kiedy Wasza infolinia lub placówka każdemu chce pomagać i o każdego się troszczy, a Wy czujecie, że nie tędy droga.
  11. Kurs wewnętrznego konsultanta, a nawet trenera komunikacji – poziom zaawansowany. Nasze know-how w Waszej firmie.
  12. Kształcenie tłumaczy prostego języka – dla absolwentów polonistyk, innych kierunków humanistycznych i każdego, kto czuje na końcu języka, że proste jest piękne. Pod naszym szyldem możesz pracować na własną rękę.

Przez nasze ręce przeszło już ponad 1700 tekstów. Upraszczaliśmy umowy i regulaminy, uszczerzaliśmy odpowiedzi na reklamacje i teksty obsługowe. Zmienialiśmy teksty marketingowe, korporacyjne i wewnętrzne. Pisaliśmy eleganckie listy i drobne esemesy.